lubisz czasem poczytać o prawdach życiowych? tak? więc to jest blog stworzony dla cb!

niedziela, 16 października 2011

NADZIEJA

ostatnio zauważyłam, że nadzieja jest wszędzie. miłość to nadzieja, że ktoś, kogo darzymy uczuciem to odwzajemnia. przyjaźń to nadzieja, że nasz przyjaciel będzie przy nas zawsze, kiedy będziemy tego potrzebować. zaufanie to nadzieja, że dany człowiek nas nie zawiedzie. wiara to nadzieja, że to, w co wierzymy jest prawdziwe, że istnieje naprawdę.
nadzieja jest w każdym z nas. mówi się "nadzieja matką głupich". osobiście uważam to wyrażenie za nieprawdziwe, ponieważ nawet w tych krytycznych dla nas sytuacjach pojawia się nadzieja, choćby ta najmniejsza. nadzieja pozwala nam na dalsze podróże po życiu. choć jest naprawdę źle i sytuacja wydaje się bez wyjścia, zawsze jest nadzieja na poprawę i to ona daje nam siłę do życia, a to dlatego, że "Nadzieja jest rośliną trudną do wyplenienia. Można nie wiem ile odrąbać gałęzi i zniszczyć, a zawsze będzie wypuszczać nowe pędy"- Isadora Duncan. ale prawdziwe jest również zdanie "Nadzieja jest pierwszym krokiem na drodze do rozczarowania", bo tak naprawdę każda nadzieja może się wiązać z rozczarowaniem i nie możemy o tym zapominać, ale mimo wszystko "Nie gaś nigdy światła nadziei"- Bob Dylan
dziękuję:)

18 komentarzy:

  1. Nadzieja jest bardzo ważna w naszym życiu, w sumie bez niej może być naprawdę ciężko. Chociaż z drugiej strony bardzo często powoduje rozczarowania, tak jak o tym wspomniałaś.
    Podoba mi się Twój styl pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to się cieszę ,że notka się podoba. : D postaram się pójść za Twoją radą i zobaczymy jak wyjdzie : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog . Będę obserwowała i komentowała liczę na to samo :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ! piszesz to wszystko z własnej głowy?
    podziwiam Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za te słowa..:)
    mam nadzieję też, że jutrzejszy dzien będzie lepszy ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mieszkam w dość małym miasteczku a jest u mnie na razie w 2 spożywczakach, więc u Ciebie też powinno gdzieś być. poszukaj w sklepach w centrum i takich 'bardziej rozwiniętych' i popularnych.;_

    pozdrawiam i obserwuję.^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog !! zapraszam na www.szefowe.blogspot.com

    ;******

    OdpowiedzUsuń
  9. hah, to widocznie jakiś zbieg okoliczności. ^^
    ładna notka. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej jaka ładna notka! Super:-) Pozdrawiam!:-D

    OdpowiedzUsuń
  11. no właśnie najgorsze jest to, że nadzieja wiąże się z rozczarowaniem.. :) ładny post:) pozdrawiam i zapraszam do siebie do rozdania i obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadzieja bardzo czesto nam pomaga ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę ;) zapraszam także do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog ;) interesujące masz myśli.Obserwuję i liczę na rewanż;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz genialnego bloga ;) . Bardzo , bardzo mi się podoba . Obserwuję i będę wpadać tu częściej ;] . Będę wdzięczna jeśli zechcesz dodać się u mnie do obserwatorów i będziesz mnie odwiedzać i komentować moje posty . Będzię mi bardzo miło i napewno się odwdzięczę ;) .
    Zapraszam : http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń