lubisz czasem poczytać o prawdach życiowych? tak? więc to jest blog stworzony dla cb!

sobota, 8 października 2011

ZAUFANIE

dzisiaj po długiej przerwie napiszę o zaufaniu. otóż "zaufanie to najpiękniejszy prezent jaki można otrzymać". tymi słowami mogłabym jednocześnie zacząć i zakończyć moją notkę, bo to jedno zdanie zawiera całą prawdę o zaufaniu, jednakże pragnę napisać coś więcej, gdyż ostatnimi czasy jest to bardzo ważny temat w moim życiu.
ludzie różnie patrzą na zaufanie. u jednych na zaufanie trzeba sobie zapracować, a u drugich otrzymuje się je "na starcie" i można je potem jedynie stracić.
bardzo łatwo jest stracić zaufanie drugiego człowieka. ludzie powierzają nam swoje sekrety i nie chcą abyśmy komukolwiek je zdradzili, jeśli to zrobimy nie jesteśmy godni zaufania. żeby odbudować zaufanie potrzeba dużo czasu i nie jest to z pewnością łatwa sprawa. trzeba się nieźle napracować, a czasami jest to nawet nie możliwe, bo nasza wina jest tak wielka.
myślę, że otrzymanie tego pięknego daru, jakim jest zaufanie, jest dla każdego człowieka czymś ważnym. zobowiązuje to nas do robienia wszystkiego aby tego nie stracić. jeśli się już dopuści do pewnego rodzaju zdrady jest nam ciężko z własnym sobą, gryzie nas sumienie, ponieważ wiemy, że ta osoba nam zaufała, pokładała w nas nadzieje, a my ją zawiedliśmy.
PS. przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale mam mało czasu przez naukę. postaram się pisać częściej:)
dziękuję:)

10 komentarzy:

  1. fajny blog. Zapraszam do mnie: http://crimequest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zaufanie jest mega ważne, bynajmniej dla mnie;d
    Jestem początkującym fotografem, jeśli w ogóle mogę się tak nazywać. Bardzo proszę o ocenę moich zdjęć pod najnowszym postem, blog jest w całości poświęcony fotografii, zapraszam do oddania się w całości mojemu światu, mam się dalej rozwijać? Dziękuję z góry i zapraszam do polubienia mnie na facebooku : http://www.facebook.com/pages/Magda-Zawadzka-Special-Light/279037695457142

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za komentarz.

    bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaufanie to jedna z podstawowych rzeczy liczy się w życiu jak i np w sporcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, rzeczywiście, o tym zapomniałam przy pisaniu notki, trafne spostrzeżenie, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Barszo fajny blog!
    Zapraszam do mnie,
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam musiałam osunąć powyższy post. Słowa się poprzestawiały:) A napisać chciałam że bardzo ładna notka. Zaufanie jest bardzo ważne. Fajny blog. Pozdrawiam Cię i życzę miłego po południa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak. Zgadzam się z Tobą w zupełności.
    Fajny blog.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog :)
    A z tobą jak najbardziej się zgadzam

    OdpowiedzUsuń