lubisz czasem poczytać o prawdach życiowych? tak? więc to jest blog stworzony dla cb!

sobota, 29 października 2011

WIARA

wiara. właściwie nie wiem od czego zacząć. a jak nie wiesz od czego zacząć, to najlepiej zacznij od początku!
wielu ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy jaką ogromną siłę ma wiara. kiedy czegoś bardzo mocno pragniesz i całym sobą wierzysz, to nieważne w co wierzysz: w bóstwo, Boga, pieniądze, czy po prostu w samego siebie, masz dużą szansę na osiągnięcie swojego celu. a właściwie mogłabym powiedzieć, że bez wiary niczego nie osiągniemy. to podstawa, a zarazem połowa sukcesu. jeśli umówimy, że: "nie dam rady", "to za trudne" itp. rzeczywiście się tak staje i w rezultacie ulegamy samodestrukcji. wypowiadając te słowa popełniamy błąd, bo nie ma rzeczy niemożliwych, pamiętajmy o tym! ja osobiście jestem ateistką, ale nie uważam, że to w jakikolwiek wpływało na siłę i wynik moich działań. chrześcijanie wierzą, że jeśli będą się modlić Bóg im pomoże i naprawdę tak się dzieje, ale nie świadczy to o istnieniu Boga, lecz pokazuje wielką siłę wiary. liczy się to, jak mocno wierzymy, a nie w co wierzymy, więc zarówno chrześcijanin jak i ateista, czy każda inna osoba na świecie ma te same szansy na osiągnięcie sukcesu.
nie możemy jednak zapominać, że sama wiara nie wystarczy!

11 komentarzy:

  1. Dobrze jest wierzyć :) Bóg jest potrzebny i czasami wysłucha naszych błahych próśb :)
    Dziękuje za miły komentarz, pozdrawiam i zostaję u Ciebie na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem wiara jest potrzebna do życia.
    Tak jest w miłości. Musisz wierzyć, że druga osoba Cię kocha, bo inaczej nic z Waszego związku nie wyjdzie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mądrze piszesz, też jestem ateistką :3
    ja tak samo! :D
    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałam snuć kilka refleksji na ten temat ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo. ja też wierzę, że jeśli się czegos naprawdę chce to nasze marzenie się spełni :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem chrześcijanką i tak jak pokazuje mi religia i tak jak nakazuje mi moje sumienie zawdzięczam wszystko Bogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli wiara czyni cuda musisz wierzyć, że się uda ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje bardzo :) madrze piszesz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiara czyni cuda, ale za nią muszą iść konkretne działania. ;)

    OdpowiedzUsuń